Sterling en Wilson kondigen hun zoektocht naar hybride energie centrales en energieopslagoplossingen aan; doel is 1GWh van installaties wereldwijd

• Hybride en bedrijfsgerichte energieopslag gaan hand in hand om hybride energiecentrales en oplossingen voor energieopslag wereldwijd aan te bieden, met de focus op kansen voor front-of-meter en behind-the-meter voor de openbare en private sector met speciale aandacht voor op afstand bedienbare eilanden en het verminderen van de koolstofvoetafdruk van kritieke krachtinstallaties die op zwarte stroom werken.
  • De heer Deepak Thakur wordt aangesteld als CEO en de heer Vishwanathan Iyer wordt verantwoordelijk voor de wereldwijde bedrijfsontwikkeling, strategie en marketing

MUMBAI--()--Sterling en Wilson, een Indiase multinational die zich bezighoudt met ontwikkeling, constructie, productie en energiediensten met een omzet van meer dan 1 miljard dollar, heeft de zoektocht aangekondigd naar hybride energie centrales en energieopslagoplossingen als onderdeel van het committment om het aanbod consequent uit te breiden om de toekomst van de energie te reflecteren. Het Bedrijf, met een cumulatieve expertise van 8GW in de energiesectoren omvat warmte-krachtkoppeling en op gas gebaseerde energie, zonne-energie en Diesel aangedreven generatoren, staat klaar om de ontwrichtende omslag van energieopslag te leiden naast het bevorderen van de acceptatie van schone energieën door essentiële krachtinstallaties door hybride energiecentrales.

for Sterling and Wilson
Ms. Kritika Bharadwaj