ERYTECH presenteert de resultaten van de Fase I Test van eryaspase in ALLE en Nieuwe Pre-klinische Gegevens op de AACR 2018

LYON, France--()--ERYTECH Pharma (Euronext Paris: ERYP – Nasdaq: ERYP), een klinisch biofarmaceutisch bedrijf dat vernieuwende therapieën ontwikkelt door therapeutische geneeskrachtige substanties in rode bloedcellen in te kapselen, heeft bekendgemaakt dat het alle resultaten van de U.S. Fase 1 test zal presenteren waarin eryaspase (GRASPA®) in combinatie met chemotherapie voor de behandeling van acute lymfatische leukemie (ALLE) en pre-klinische gegevens van het erymethionase programma zullen worden geëvalueerd op de jaarlijkse bijeenkomst van het American Association for Cancer Research, dat wordt gehouden van 14 tot 18 april 2018 in Chicago, Illinois.

ERYTECH
Naomi Eichenbaum