ExGrid, Hyper-Converged Secondary Storage voor Backup Leader, rapporteert Q1-boekingen en -opbrengsten voor Q1-2018

Focus op uitvoering van bedrijfsstrategie stuwt de onderneming tot het winnen van klanten van steeds grotere systemen

WESTBOROUGH, Mass.--()--ExaGrid®, een toonaangevende leverancier van hypergeconverteerde secundaire opslag voor back-up, heeft vandaag records aangekondigd voor de Q1-boekingen en omzet voor Q1 2018. ExaGrid groeide met een percentage van 20% ten opzichte van hetzelfde kwartaal van het jaar ervoor en zette daarmee de trend van geleidelijke groei sneller voort dan die van de totale markt en de daaruit voortvloeiende toename van het marktaandeel. ExaGrid zet zijn up-market-traject voort en trekt steeds meer zakelijke klanten aan met honderden terabytes tot een maximum aan petabytes met gegevens waarvan een back-up moet worden gemaakt.

“ExaGrid boekte een nieuw record in het eerste kwartaal vanwege de aanhoudende focus van het bedrijf op de uitvoering van onze up-marketstrategie. Gelijk aan deze stijgende marktontwikkeling blijft ExaGrid’s gemiddelde verkoopprijs voor initiële systeemaankopen stijgen”, zegt Bill Andrews, CEO en president van ExaGrid.

ExaGrid
Christine Murphy, 508-898-2872 x248