Calypso Technology verwelkomt Didier Bouillard als CEO

SAN FRANCISCO--()--Calypso Technology, Inc., een toonaangevende leverancier voor cloud-enabled kapitaalmakrten en software en services voor investeringsbeheer, heeft vandaag bekendgemaakt dat Didier Bouillard is aangesteld als Chief Executive Officer en als lid van de Raad van Bestuur. De heer Bouillard zal vanuit Londen toezicht houden op Calypso Technology, terwijl het bedrijf zijn bekroonde capaciteiten blijft uitbreiden om de technologische industrie van de kapitaalmarkten te leiden. Tom Gavin, die fungeerde als interim-uitvoerende voorzitter, keert terug naar zijn rol als lid van de Raad van Bestuur.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20180410006070/en/

De heer Bouillard heeft meer dan 20 jaar ervaring met het leiden van toonaangevende technologiebedrijven op het gebied van de wereldwijde kapitaalmarkten. Voor zijn dienstverband bij Calypso was Didier CEO van Ullink, een wereldwijde leverancier van connectiviteits- en handelsservices en droeg bij aan de jarenlange gestage groei.

Calypso Technology
Alex Goldvug