Zesde editie van CES Unveiled Paris op nieuwe locatie samen met Mondial Paris Motor Show en lancering van nieuwe conferentie-programmering

PARIS--()--De Consumer Technology Association (CTA) heeft vandaag aangekondigd dat CES Unveiled Paris op 3 oktober 2018 zal terugkeren naar Frankrijk op een nieuwe locatie, namelijk het Paris Convention Center – Portes de Versailles, waar ook de Mondial Paris Motor Show wordt gehouden. Het evenement heeft het conferentieprogramma uitgebreid ten opzichte van eerdere jaren en daarnaast wordt ook het CES Unveiled Paris Executive Forum georganiseerd.

“We belichamen de innovatieve geest van technologie tijdens al onze evenementen”, zegt Gary Shapiro, president en CEO van CTA. “We hebben ons evenement CES Unveiled al vijf keer achter elkaar in Frankrijk georganiseerd en het land blijft imponeren dankzij de ondernemersgeest en enthousiasme voor technologie. Samenwerken met de Mondial Paris Motor Show voelt voor ons als een natuurlijke stap dit jaar, omdat we ons bereik willen uitbreiden naar een meer mondiaal en gevarieerd publiek.

Consumer Technology Association
Teresa Hsu, 703-907-5259