Rimini Street stelt nieuwe Zuid-Koreaanse landmanager aan

Ervaren Oracle en SAP-verkoopleider moet zorgen voor uitbouw van basis die nu al 30 klanten in Korea bediend

Hyungwook “Kevin” Kim, country manager, South Korea, Rimini Street (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), een wereldwijde leverancier van producten en diensten voor bedrijven en de toonaangevende externe ondersteuningsaanbieder voor Oracle- en SAP-softwareproducten, kondigde vandaag de benoeming aan van zijn nieuwe landmanager voor Zuid-Korea, Hyungwook “Kevin” Kim. Meneer Kim wordt verantwoordelijk voor de volgende fase in de groei en ontwikkeling van de dynamische regio, die de 4e grootste economie in Azië vertegenwoordigd en ook een van de snelstgroeiende ontwikkelde landen van de wereld. Het bedrijf heeft een kantoor in het Gangnam-district in hoofdstad Seoul en ondersteunt meer dan dertig klanten met de activiteiten in Korea.

Industrieleider zorgt voor sterke Oracle en SAP Enterprise software-ervaring

Als nieuwe landmanager van Rimini Street in Zuid-Korea gaat de heer Kim leiding geven aan de verkoopactiviteiten en dienstverlening van het bedrijf en gaat hij een gericht plan opzetten voor de uitbreiding van het bedrijf in de regio. Kim brengt meer dan 20 jaar aan ervaring in bedrijfstechnologie en software met zich mee in zijn rol bij Rimini Street, met onder meer een bewezen staat van dienst op het gebied van leiderschap in verkoopteams, bedrijfsontwikkeling, verkoopstrategie en een sterke focus op het waarborgen van klantensucces.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414