AGCO’s merken winnen de Red Dot Design Award 2018

IDEAL Combine en Valtra uit de A4-serie worden erkent voor het uitstekende ontwerp

DULUTH, Ga.--()--AGCO (NYSE: AGCO), een wereldleider in het ontwerpen, produceren en distribueren van landbouwmachines en -oplossingen, heeft twee Red Dot Awards gewonnen voor zijn IDEAL Combine en de Valtra A4 Series tractors. De Red Dot Design competitie is een van de grootste en meest gerespecteerde ontwerpwedstrijd van de wereld. Meer dan 6300 inzendingen uit 59 landen deden dit jaar mee aan de wedstrijd en zijn beoordeeld door een jury bestaande uit 40 onafhankelijke designexperts uit de hele wereld.

“We zijn zeer vereerd dat we de Red Dot Design Award hebben gewonnen”, zegt Martin Richenhagen, voorzitter, president en CEO van AGCO Corporation. “Deze erkenning onderstreept onze toewijding aan ontwerp, innovatie en kwaliteit.”

AGCO
Ulrich Stockheim