Gemalto biedt klanten verbeterde gegevensbeveiliging voor cloud, hybride en lokale implementaties van gegevensopslag met NetApp

Gemalto SafeNet KeySecure-integratie met NetApp biedt gecentraliseerd sleutelbeheer voor duizenden volumes over meerdere clusters

Data Protection for Cloud Services (Photo: iStockPhoto)

AMSTERDAM--()--Gemalto (Euronext NL0000400653 GTO), de wereldleider in digitale beveiliging, heeft vandaag aangekondigd dat SafeNet KeySecure is gevalideerd voor gebruik met de nieuwste release van NetAppĀ® Volume Encryption (NVE) -gegevensbeheeroplossing. Dit betekent dat NetApp-klanten vanaf nu niet meer het volledige schijfstation hoeven te versleutelen. Ze kunnen ervoor kiezen om granulair op het volumeniveau te coderen zonder de noodzaak en extra kosten van aanschaf van self-encryption drives (SED's), terwijl ze de belangrijkste voordelen behouden, zoals gecentraliseerd sleutelbeheer en toegangscontrole, betere compliance en hoge beschikbaarheid.

Gemalto media contacts:
Tauri Cox