Yamaha Motor: Eerste vertoning op de HANNOVER MESSE 2018, ´s werelds grootste handelsbeurs voor industriële technologie

-Levert algemene optimalisatie van volledig gedigitaliseerde productiefaciliteiten met robottransport-

Advanced Robotics Automation Platform (Photo: Business Wire)

IWATA, Japan--()--Yamaha Motor Co., Ltd. (TOKYO:7272) maakt vandaag bekend dat het zich voor de eerste keer zal vertonen op de HANNOVER MESSE 2018, en B to B handelsbeurs van industriële technologie in Hannover, Duitsland, van maandag 23 tot vrijdag 27 april 2018. Gebaseerd op het thema “volledig gedigitaliseerde productiefaciliteit met robottransport”, toont Yamaha Motor-stand de gehele constructie van de volledig gedigitalisseerde productielijnen, inclusief het transportproces.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20180404006414/en/

De HANNOVER MESSE is ’s werelds grootste industriële handelsbeurs, waar geavanceerde industriële technologieën en producten zijn samengebracht. (In 2017 waren er zo’n 6000 vertoningen van bedrijven en ongeveer 220.000 bezoekers). De Yamaha Motor-stand op de HANNOVER MESSE laat onder meer het Advanced Robotics Automation Platform zien, evenals een bedrijfsdemonstratie van het platform en de YK400XR SCARA robot, om het hoge snelheidsvermogen en de precisie van de robottechnologie van Yamaha te tonen aan een brede dwarsdoorsnede van de Europese markt.

Yamaha Motor Co., Ltd.
Naoto Horie, +81-3-5220-7211