Isobar benoemt tot Leader in 2018 Magic Quadrant voor Global Digital Marketing Agencies van Gartner

Agentschap is voor de vierde opeenvolgende keer geplaatst en plaatste zich het verst op het gebied van volledigheid van de zichtas in de gehele Magic Quadrant

LONDON--()--Het wereldwijde digitale agentschap Isobar, onderdeel van Dentsu Aegis Network, maakt vandaag bekend dat onderzoeksbureau Gartner, Inc. het bedrijf voor de vierde opeenvolgende keer in de Leaders quadrant plaatst van zijn “Magic Quadrant for Global Digital Marketing Agencies”. Het verslag beoordeelt 21 digitale marketing agentschappen.

Isobar heeft opnieuw zowel het vermogen om iets te realiseren als de volledigheid van de visie weten te verbeteren ten opzichte van 2017 en is dit jaar het verst geplaatst op het gebied van de volledigheid van de zichtas.

Jean Lin, Global CEO van Isobar, zegt: “Meer dan ooit hebben de recente jaren aangetoond hoeveel het digitale landschap kan evolueren. Terwijl veel agentschappen niet in staat zijn geweest om veranderingen door te voeren, zijn we trots dat we een van de bedrijven zijn die constant is geweest in deze industrie. Onze multidisciplinaire aanpak met raadpleging, creativiteit en technologie heeft ons in staat gesteld om behendig te blijven en ons te blijven ontwikkelen. We zijn vereerd en nederig om opnieuw door Gartner te worden erkend voor, wat wij geloven, een prestatie is.”

Isobar US
Jackie Berte, 212 909 2325