Catalysis start nieuw Europese CEO-forum om de focus te verbeteren op Lean Healthcare-transformatie

Bestuurders in de gezondheidszorg uit heel Europa nemen deel aan CEO Forum om te leren, kennis te delen en te verbinden over Lean-transformatie

APPLETON, Wis.--()--Catalysis maakt vandaag de oprichting van een nieuw peer-to-peer netwerk bekend voor hogere leidinggevenden in de gezondheidszorg. Het nieuwe Europese CEO Forum is ontwikkeld voor ziekenhuisbestuurders die betrokken zijn bij de organisatorische verandering en daarbij gebruik maken van de lean methode. Het Europese CEO Forum wordt georganiseerd en geleid door Helen Zak, voorzitter van International Strategy and Relations bij Catalysis.

“We zijn verheugd om onze aanwezigheid in Europa te versterken met de lancering van het CEO Forum”, vertelt Zak, die in 2015 een vergelijkbaar programma opstartte en leidde voor bestuurders in de gezondheidszorg in de Verenigde Staten. “Lean-transformaties zorgen voor een hoop werk en je hebt de hulp van andere nodig die hetzelfde proces doorlopen. Het CEO Forum biedt een doorlopend programma waar hogere leidinggevenden iets kunnen leren, kennis kunnen delen en met elkaar in contact komen om zo van individueel leren naar met elkaar wat leren te gaan.”

Catalysis
Sara Thompson, 920-659-7461