Lakshya Internet transformeert haar B2B-retail met Fiorano iPaaS

De schaalbaarheid van Fiorano maakt een efficiënt distributieplatform mogelijk met een weergave van 360 graden

SINGAPORE--()--Fiorano Software heeft vandaag aangekondigd dat Lakshya Internet het Fiorano Cloud Platform (iPaaS) heeft geïmplementeerd om zijn B2B e-commerce-activiteiten uit te breiden en de traditionele distributiemethoden in India te transformeren. Lock The Deal (LTD) is het technologie-enabled end-to-end distributieplatform van de onderneming voor retailers, dat een breed scala aan producten en merken aanbiedt. De analyses van LTD worden gebruikt om voordelen van kostenefficiëntie, groter bereik, hogere betrokkenheid van klanten en snelle, diepgaande inzichten over koopgedrag te verkrijgen.

Fiorano Software
Sumit Kuhite, +1-650-326-1136