Nicole DeBourg-Kahn sluit zich aan bij WilsonHCG als Senior Vice President of Talent

TAMPA, Fla.--()--WilsonHCG, wereldleider en premium leverancier van innovatieve oplossingen voor talentscouting, verwelkomt Nicole DeBourg-Kahn in haar team van leidinggevenden. Nicole wordt Senior Vice President of Talent, ze gaat leiding geven aan de People & Culture (HR) teams van WilsonHCG, stimuleert associate engagement, interne talentverwerving, alsmede leer- en ontwikkelingsprogramma’s, en houdt toezicht op de leiding van de wereldwijde People Operations van de organisatie.

“Onze mensen persoonlijk en professioneel sterker te maken, was een belangrijke drijfveer achter de groei van WilsonHCG tot een wereldleider”, zegt John Wilson, oprichter en CEO van WilsonHCG. “We zijn ervan overtuigd dat het leiderschap van Nicole de weg zal blijven plaveien naar een sterk personeelsbestand dat in staat is om voor onze klanten te rekruteren op manieren die geen enkele andere aanbieder kan.”

Wilson Human Capital Group, Inc.
Richard Ward, 1.715.214.9144
Richard.Ward@WilsonHCG.com

Wilson Human Capital Group, Inc.
Richard Ward, 1.715.214.9144
Richard.Ward@WilsonHCG.com