Young’s Seafood Limited kondigt gunning M&S-contract en overleg over fabriekssluiting in Annan aan

GRIMSBY, Engeland--()--Young’s Seafood Limited kondigt vandaag de ondertekening aan van 3 belangrijke contracten met M&S. Daarin is vastgelegd dat Young’s Seafood M&S bevoorraadt met gekoelde en bevroren voorgebakken vis, natuurlijke zalm en witte vis. De contracten lopen van 2018 tot 2023.

Young’s Seafood kondigt ook aan dat het ervoor heeft gekozen om de productie van Deli en Meals door de Pinneysfabriek in Annan te staken, omdat deze productie niet langer financieel duurzaam is. Na een evaluatie van haar activiteiten in het Verenigd Koninkrijk, stelt het bedrijf voor om de resterende productie van natuurlijke zalmen van de Pinneysfabrieken te verplaatsen naar Young’s bestaande natuurlijke zalmfaciliteit bij Humberstone Road in Grimsby.

Lodestone Communications
Fran O’Leary, Director