Bidgely versterkt positie in Europa met een nieuw bedrijfsonderdeel gevestigd in Nederland

Utilizing robust data security measures, Bidgely’s machine learning algorithms analyze utility customer data from both smart and non smart meters to break down home energy usage by appliance. European consumers can receive an itemized energy bill and integrate home energy usage information directly into their smart home devices, helping to attract new customers for utilities offering Bidgely solutions. (Photo: Business Wire)

MOUNTAIN VIEW, Calif.--()--Bidgely blijft zijn disaggregation platform en Artificial Intelligence-activiteiten voor wereldwijde nutsbedrijven uitbreiden door een nieuwe Europese bedrijfsunit in Nederland op te zetten. Het nieuwe bedrijfsonderdeel helpt bij het stroomlijnen van het Bidgely-team zodat het klanten in de regio het best van dienst kan zijn. Deze uitbreiding komt kort nadat Bidgely een $27M Series C financieringsronde heeft afgesloten, die financiering van Europese nutsbedrijven zoals innogy omvat en werd geleid door Georgian Partners.

Bidgely
Christine Bennett