LivaNova Bicarbon-aortakleppen ontvangen CE-markering voor ruimere toepassing met lagere dosis bloedverdunners bij patiënten met een laag risico

LONDON--()--LivaNova PLC (NASDAQ: LIVN) (“LivaNova” of het “bedrijf”), een toonaangevend bedrijf in medische technologie, heeft de CE-markering gekregen voor zijn Bicarbon® aortakleppen voor gebruik bij lage-dosis antistollingstherapie. De uitgebreide CE-markering betekent dat een lagere internationale genormaliseerde ratio (INR), de gestandaardiseerde index die wordt gebruikt voor het meten van de bloedcoaguleerbaarheid, kan worden gericht na de implantatie van Bicarbon aortakleppen bij patiënten met laag risico die een vervanging voor één mechanische aortaklep hebben ondergaan.

LivaNova PLC Investor Relations and Media
Karen King, +1 (281) 228-7262