VINCI Energies schakelt over op Rimini Street-ondersteuning voor zijn Oracle-database en Oracle E-Business Suite-toepassing

VINCI Energies Switches to Rimini Street Support for its Oracle Database and Oracle E-Business Suite Application (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), een wereldwijde leverancier van producten en diensten voor bedrijfssoftware, en de toonaangevende externe leverancier van Oracle- en SAP-softwareproducten, heeft vandaag aangekondigd dat VINCI Energies, een toonaangevend bedrijf op het gebied van prestaties en energie-efficiëntie in Frankrijk, aanzienlijke besparingen heeft gerealiseerd en bedrijfsondersteuning op topniveau heeft verworven door over te schakelen op Rimini Street voor het onderhoud van zijn Oracle Database en Oracle E-Business Suite (EBS) -systemen. Door deze overstap van leveranciersondersteuning kon VINCI Energies meer dan € 500.000 aan jaarlijkse supportkosten besparen, waardoor het bedrijf kon investeren in zijn toekomstige platformrichting en IT-middelen kon vrijmaken om tal van strategische projecten te versnellen.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414