UNC Health Care System Selecteert ARxIUM voor uitbreiding Shared Services Center

Bedrijfsinventarisatiebeheersoftware en high-density carousels voor het verhogen en optimaliseren van gecentraliseerde apotheekoperaties

WINNIPEG, Manitoba--()--ARxIUM, een toonaangevende ontwikkelaar van apotheekautomatisering, workflow- en consultingoplossingen, kondigde vandaag aan dat het bedrijf door de UNC Health Care is uitgekozen als leverancier naar keuze voor verdere centralisatie en uitbreiding van de apotheekactiviteiten van haar Shared Services Center. De uitgebreide samenwerking omvat de installatie van ARxIUM’s software voor inventarisbeheer van geneesmiddelen, RxWorks Pro en opslag van high-density-voorraden, FastFind-carrousels, om apotheken beter te ondersteunen in netwerken voor de gezondheidszorg.

Cookerly Public Relations
Cory Stewart, 404-816-2037