CMMI® Institute kondigt CMMI Development V2.0 aan

PITTSBURGH--()--Het bouwen van mogelijkheden om consistent oplossingen te leveren met een snelheid die op de markt is, behendigheid, klanttevredenheid en compromisloze kwaliteit zijn allemaal randvoorwaarden in de concurrerende zakenwereld van vandaag. Het CMMI Institute heeft CMMI Development V2.0 uitgebracht, een wereldwijd erkend procesverbeteringsmodel van best practices voor de ontwikkeling van software, producten en systemen die de prestaties van de organisatie zullen verbeteren.

“De wereldwijde acceptatie van CMMI is met een recordaantal gegroeid vanwege de materiële resultaten die het oplevert”, zegt Kirk Botula, CEO van CMMI Institute. “Hoogwaardige commerciële en overheidsorganisaties van over de hele wereld vertrouwen op CMMI om een duidelijke routekaart te bieden om risico’s te beperken, waarde te creëren en een veerkrachtige cultuur van continue verbetering op te bouwen. Deze omvatten bedrijven zoals Honeywell, Cognizant en Unisys, en Amerikaanse overheidsinstanties, zoals de FDA en NASA.”

CMMI Institute
Joe Callahan, +1-412-282-4020