Huawei onthult de HUAWEI P20 en HUAWEI P20 Pro, baanbrekend in technologie en vormgeving waarmee intelligente fotografie een nieuwe dimensie krijgt

Huawei Unveils the HUAWEI P20 and HUAWEI P20 Pro, Breakthroughs in Technology and Art to Redefine Intelligent Photography (Photo: Business Wire)

PARIJS--()--Vandaag heeft Huawei Consumer Business Group de HUAWEI P20-serie onthuld. De HUAWEI P20 Pro is uitgerust met ’s werelds eerste Leica triple camera. Beide toestellen bevatten ongekende AI-toepassingen, waarbij technologie en vormgeving worden gecombineerd om een baanbrekende smartphone-ervaring tot leven te brengen.

“We zoeken de inspiratie van kunstenaars om onze benadering van ontwerp en innovatie voortdurend te evolueren”, aldus Richard Yu, CEO van Huawei Consumer Business Group. “Met de baanbrekende drievoudige camera op de HUAWEI P20 Pro en de geavanceerde dubbele camera op de HUAWEI P20 en krachtige kunstmatige intelligentie op beide toestellen, kunnen de veeleisende hedendaagse consumenten al het mooie van de wereld om hen heen vastleggen en delen.”

Racepoint Global for Huawei Consumer BG
Lisa Kennedy, 1-415-694-6700