Interxion Data Centres verspreid over heel Europa hebben nu directe toegang tot IBM Cloud Services via Cloud Connect

Interxions campussen in Frankfurt en Stockholm nu verbonden via IBM Cloud Direct Link

AMSTERDAM--()--INTERXION HOLDING NV (NYSE: INXN), een vooraanstaande provider van cloud-neutrale colocatie data centres verspreid over heel Europa, heeft vandaag bekendgemaakt dat het directe toegang aanbiedt op het cloud interconnection-platform van Interxion tot IBM Cloud Services aan alle aangesloten partijen in Europa via Cloud Connect.

Toegang tot IBM Cloud Services is beschikbaar via IBM Cloud Direct Link, een netwerkdienst die is ontworpen om hoogbeveiligde en snelle dataoverdracht mogelijk te maken tussen private netwerken en de publieke cloud. De data is nu ook beschikbaar via Interxions locaties in Frankfurt en Stockholm.

March Communications
Samantha Powers, +1 617-960-8896