Sigma-CTO Catherine Michel treedt toe tot adviesraad UK5G

Het Verenigd Koninkrijk wil wereldleider worden in de 5G-markt door vooraanstaande experts samen te brengen

TORONTO--()--Sigma Systems, wereldleider op het gebied van catalogusgedreven software, heeft bekendgemaakt dat Catherine Michel, Chief Technology Officer bij Sigma Systems, is toegetreden tot de adviesraad van UK5G, een nieuwe innovatiehub voor de uitrol van 5G. UK5G is maandag aangekondigd in de BT Tower in Londen.

Het UK5G innovatienetwerk is opgezet om ervoor te zorgen dat het Verenigd Koninkrijk voorop loopt bij de wereldwijde uitrol van 5G. Door gebruik te maken van de sterke nationale en internationale kennisnetwerken kan UK5G experts op verschillende terreinen bij elkaar brengen. Denk hierbij een telecomproviders, netwerkbeheerders, investeerders en wetgevers.

Milner Strategic Marketing Ltd.
Nick Milner, +44 1473 633124
Managing Director
Sigma Systems
Glenn Gibson, +1 416-827-6851
Vice President, Marketing

Milner Strategic Marketing Ltd.
Nick Milner, +44 1473 633124
Managing Director