Assure BrandPanels gelanceerd waarmee fraude in farmaceutisch marktonderzoek kan worden geƫlimineerd

Nieuw product maakt gebruikt van AI en Machine Learning om valse data op te sporen en te verwijderen

NEW YORK & LONDEN--()--PSL Group introduceert vandaag Assure BrandPanels waarmee fraude in farmaceutisch marktonderzoek kan worden opgespoord en aangepakt. Het Duitse medium Der Spiegel schreef hier onlangs over. Tijdens een diepteonderzoek naar 600 marktstudies, waaronder studies door artsen, bracht Der Spiegel een systematische manipulatie door vooraanstaande marktleiders voor het voetlicht. Assure BrandPanels is een nieuw product dat gebruikmaakt van kunstmatige intelligentie en machine learning om snel foutieve en gemanipuleerde data uit onderzoeksresultaten te filteren.

Assure BrandPanels
Asif Javed, +44(0) 7720 880 842