Nieuwste versie CORENA Manufacturer zorgt voor hogere productiviteit

BOULDER, Colo.--()--Flatirons Solutions®, onderdeel van Flatirons Jouve™, presenteert met trots de nieuwste versie van zijn CORENA Manufacturer. CORENA Manufacturer helpt bij het creëren en aanpassen van technische informatie voor het onderhoud en gebruik van complexe producten, waaronder vliegtuigen, materieel voor defensie, zeevaartuigen en spoorwegcomponenten. De nieuwste versie van CORENA Manufacturer bevat verbeterde functies voor auteurs en eindgebruikers. Tegelijkertijd bouwt het programma voort op bijna twee decennia aan onophoudelijke onderzoeks- en ontwikkelingsactiviteiten.

Ten gunste van auteurs krijgt het centrale contentbeheersysteem CORENA Knowledge Center van CORENA Manufacturer een grote update aan de interface, inclusief aanpassingen voor ‘light authoring’ van S1000D-content.

Flatirons Solutions, Inc.
Patrick Dawson, +1-303-627-6548