Avaya bevestigt leidende rol van Sabio CX met eerste volledige Avaya Oceana Accreditation

-Sabio krijgt volledige accreditatie voor verkoop, ontwerp, implementatie en ondersteuning van omnichannelsystemen van Avaya Oceana voor klantcontact-

LONDON--()--Avaya (NYSE:AVYA) heeft vandaag bekendgemaakt dat de erkende expert in klanttevredenheid, Sabio, als zijn eerste partner in de EMEA en APAC de volledige Avaya Oceana Accreditation heeft behaald. Daarmee heeft Sabio aangetoond in staat te zijn complexe klanttrajecten te verkopen, ontwerpen, installeren en te ondersteunen op basis van het nieuwste omnichannelsysteem van Avaya Oceana voor klantenbinding. Daarnaast erkent Avaya Sabio als een van zijn toonaangevende internationale CX-partners.

De accreditatie laat zien dat Sabio veel ervaring heeft met programma’s van Avaya, zoals blijkt uit het winnen van Avaya’s Contact Centre Partner of the Year Award in 2017 en het bemachtigen van de prestigieuze Project of the Year Award. Sabio won op basis van zijn geslaagde uitvoeringen van ’s werelds grootste Avaya Oceana-projecten voor een grote Europese winkelketen.

PR for Sabio
Cheryl Billson, +44 (0)7791 720460
cheryl.billson@commacomms.com

Release Summary