Workiva aan kop bij internationale opmars van Inline XBRL

Wdesk ingezet voor het indienen van meer dan 84 procent van alle XBRL-gegevens over q4 van 2017 bij de SEC; Wdesk een van de eerste die ESEF-taxonomie voor Europese indieners

AMES, Iowa & LONDEN--()--Workiva (NYSE:WK), een toonaangevende systeemleverancier voor verhoogde productiviteit, heeft vandaag bekendgemaakt dat meer dan 84 procent van alle Inline XBRL-gegevens over het vierde kwartaal van 2017 bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC) zijn ingediend met behulp van Wdesk. Bovendien werd Wdesk ook gebruikt bij het indienen van meer dan 69 alle Inline XBRL-rapporten.

Inline XBRL (eXtensible Business Reporting Language), ook bekend als iXBRL, schept uniforme, gestandaardiseerde rapporten die machinematig te lezen zijn. Ze zijn ingebed in HTML-rapporten die mensen lezen. Inline XBRL combineert de voordelen van beide formats in één browservriendelijk document.

Workiva Inc.
Kevin McCarthy, 515-663-4471