Edgecore Networks introduceert 400G open netwerken

Draagt bij aan het ontwerpen van het eerste 400G open netwerk voor Open Compute Project

SAN JOSE--()--OCP Summit – Edgecore Networks, de leider in open netwerken, maakte vandaag zijn bijdrage aan het Open Compute Project (OCP) bekend met het ontwerp van een schakelaar van een 400 gigabyte ethernet (400G) datacenter. Het is het eerste open 400G ontwerp van het bedrijf, die het mogelijk maakt voor publieke en private netwerkbeheerders om de capaciteit van hun infrastructuren drastisch te vergroten.

“Vier jaar geleden heeft Edgecore bijgedragen aan het eerste OCP-ACCEPTED™ netwerkproduct, een 10G schakelaar”, vertelt George Tchaparian, CEO van Edgecore Networks. “Sindsdien hebben we bijgedragen aan meer dan vijftien ontwerpen voor netwerkproducten als open netwerktechnologie en de werkzaamheden groeiden tot 25G/ 100G aan datacenter-structuren.

Edgecore Networks
North America: