Accudyne Industries kiest voor LTI als infrastructuur- en beveiligingspartner

Verbintenis voor de bevordering van de flexibiliteit, de schaalbaarheid en de veiligheid van zakelijke operaties

MUMBAI, India--()--Larsen & Toubro Infotech Ltd. (NSE: LTI, BSE: 540005), een wereldspeler op het gebied van technologieconsultancy en digitale oplossingen, is door Accudyne Industries, LLC (Accudyne Industries) gekozen als transformatiepartner voor de levering van IT-infrastructuur en beveiligingsservices. Accudyne Industries is een toonaangevende leverancier van precisie-ontwikkelde en technologisch geavanceerde luchtdoorstromingssystemen en industriële compressors.

Accudyne’s vakgebieden beslaan complexe, grootschalige installaties binnen de olie en gas-, energie-, petrochemische-, chemische-, industriële-, bouwtechnische-, mijnbouw- en waterwinningindustrie.

LTI
Neelian Homem