Investeringen Magento Commerce versnellen groei in Europa

Bedrijf verdubbelt regionale zichtbaarheid door recordaantal gebruikers cloudplatform

LONDEN--()--Magento Commerce, marktleider in digitale cloudoplossingen voor de commercesector, maakt bekend dat het meer dan 100 procent groei heeft bereikt dankzij nieuwe B2B- en B2C-klanten in Europa. Het bedrijf profiteert van een sterk momentum. Dit is het resultaat van voortdurende investeringen in de regio, uitbreiding van het wereldwijde netwerk en de kracht van het platform om verkopers waar nodig persoonlijke service te bieden. Vandaag maar meer dan 60 procent van onze klanten op het Magento Commerce-platform gebruik van hybride B2B/B2C- en B2B2C-modellen.

Bedrijven zien steeds meer voordelen in cloudplatforms en cloudoplossingen. Ruim 88 procent van alle Britse bedrijven is afgelopen jaar in de cloud gestapt, meldt het Cloud Industry Forum. Magento Commerce Cloud is goed voor 40 procent van alle in 2017 afgegeven licenties.

Say Communications
Geraldine Fernandez/Katie Ward