Wereldwijd shoppen op Instagram dankzij Shopify

Shopify maakt het bedrijven in acht nieuwe markten mogelijk om te verkopen op Instagram

OTTAWA, Ontario--()--Shopify Inc. (NYSE: SHOP) (TSX: SHOP), ’s werelds meest vooraanstaande multi-channel-commerce-platform, maakt vandaag bekend dat het een nog belangrijkere rol krijgt binnen Instagram. De ‘Instagram Shopping’-functie die bedrijven de mogelijkheid biedt om producten aan Instagram-posts te koppelen is nu beschikbaar voor acht nieuwe markten: het Verenigd Koninkrijk, Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje en Brazilië. De uitbreiding geeft Shopify-verkopers een nog meer mogelijkheden om producten aan de man te brengen bij Instagramgebruikers over de hele wereld.

Instagram is een populaire foto-deelapp voor mobiele apparaten en een fantastische outlet voor Shopify honderden producten in verschillende categorieën te verkopen. Denk aan fashion, sieraden, beautyproducten, meubels en doe-het-zelf-artikelen.

Shopify Inc.
MEDIA: