YuppTV verwerft rechten voor VIVO-IPL 2018 in Australië, continentaal Europa en Zuid-Oost Azië

NEW DELHI--()--Fans kijken al maanden uit naar het elfde seizoen van de VIVO-IPL, de grootste T20-cricketcompetitie ter wereld. Fans in Australië, continentaal Europa en Zuid-Oost Azië kunnen dit seizoen bij YuppTV terecht. YuppTV is de voornaamste provider van Zuid-Aziatische tv-content. Het bedrijf heeft de exclusieve rechten verworven voor de VIVO-IPL 2018 die door Star India exclusief wordt geproduceerd in Europa, Zuid-Amerika, Zuid-Oost Azië en niet-exclusief in Australië.

De VIVO-IPL 2018 staat gepland tussen 7 april en 27 mei 2018. Het is het grootste en meest bekeken cricketevent in tien jaar IPL. Dit jaar spelen acht teams mee, waaronder de Chennai Super Kings en de Rajasthan Royals. Beide ploegen waren de afgelopen twee seizoenen afwezig.

YuppTV
Shivam Agarwal, shivam@yupptv.com