Moody’s Analytics lanceert Data Alliance Portal

Leden van het data-consortium hebben toegang tot gedegen risiko management data van niet-beursgenoteerde bedrijven

SAN FRANCISCO--()--Moody’s Analytics heeft vandaag zijn nieuwe Data Alliance Portal gelanceerd. Leden van het Moody’s Analytics data-consortium kunnen via dit portaal risiko management data aanleveren aan het consortium en krijgen in ruil daarvoor toegang tot risiko management - benchmark data- uit het consortium.

Moody’s Analytics Data Alliance is een van ‘s werelds grootste en uitgebreidste data consortia. Er is informatie beschikbaar over uiteenlopende activa: zoals handel en industrie, commercieel vastgoed, project en infrastructuur financieringen en van asset based finance. Het Data Alliance Portal, voorheen bekend als de Credit Research Database (CRD™), is een gezamenlijk project van Moody’s Analytics en 90 toonaangevende financiële instellingen wereldwijd.

Moody’s Analytics
LINDY WAGNER, 001-415-874-6222