JustPremium lanceert Rich Video Product Suite

De nieuwe Suite maakt het mogelijk om in één klik multimediale videoadvertenties te maken voor het veilige en gecontroleerde JustPremium.

LONDON--()--De multimediale advertentiemarktplaats JustPremium, heeft vandaag een nieuwe productsuite aangekondigd: Rich Video. Het nieuwe pakket maakt het mogelijk om in een paar klikken multimediale en crossmediale videoadvertenties te maken op basis van bestaande reclameuitingen. Met Rich Video kunnen adverteerders reclamecampagnes op poten zetten die leiden tot meer interactie en hogere clickratio’s. Rich Video wordt gelanceerd op het moment dat de vraag naar kwaliteitsvideo op een recordhoogte ligt. JustPremium lanceert Rich Video op een moment dat de vraag naar mutlimediale advertentievideo’s op een recordhoogte ligt. Er is geen betere tijd geweest om in deze markt te stappen.

Propeller Group for JustPremium
Louise Watson