Digi Communications N.V.: Bekendmaking convocatiedatum voor aandeelhouders m.b.t. goedkeuring van de jaarcijfers over 2017

Bijgewerkte financiële bedrijfsagenda voor 2018

BUCHAREST, Romania--()--Het bedrijf wil zijn investeerders en de markt laten weten dat de Raad van Bestuur op woensdag 21 maart 2018 samenkomt met de aandeelhouders voor het afkaarten een goedkeuren van het financiële jaarrapport over 2017. Op dezelfde dag zal het rapport, samen met meerdere andere documenten, openbaar worden gemaakt, voorzien van de bevindingen van het auditteam.

Zoals voorzien in de statuten worden de stukken op 2 mei 2018 door de aandeelhouders herzien. Om die reden willen we u erop wijzen dat de financiële agenda voor het lopende jaar op Digi’s website is te vinden: www.digi-communications.ro (Investor Relations Section).

Digi Communications NV
Serghei Bulgac