Europees Parlement - E-Cig: Een potentiële stap voorwaarts naar een gezonder Europa, meldt LIAF - Lega Italiana Anti Fumo

BRUSSELS--()--LIAF - Lega Italiana Anti Fumo komt met onderstaand statement:

Het gebruik van e-sigaretten blijft wereldwijd stijgen. Alleen in Europa blijft de groei achterwege. Het is van noodzakelijk belang dat Europa de kansen die de e-sigaret biedt maximaal benut ten faveure van de gezondheid van alle Europeanen. Om deze reden organiseert de Italiaanse anti-rookvereniging (Lega Italiana Anti Fumo - LIAF), een sessie in het Europees Parlement - die wordt aangevoerd door europarlementariër Giovanni La Via (voorheen voorzitter van ENVI) - waarbij beleidsmakers en experts de mogelijkheid krijgen om met elkaar in debat te gaan over de voordelen van de elektronische sigaret. De sessie vindt plaats op 20 maart 2017 om 12.30 uur en geeft experts de kans hun visie op de e-sigaret voor het voetlicht te brengen en daarbij de gezondheidszorg in Europa te verbeteren.

LIAF – Lega Italiana Anti Fumo
Valeria Nicolosi, (+39) 095.3781581