Limelight Networks beschermt bedrijven met nieuw managementsysteem voor bots tegen cyberaanvallen

Compleet beveiligingsprogramma beschermt digitale content overal ter wereld

TEMPE, Ariz.--()--Omdat cyberaanvallen grootschaliger, geavanceerder en frequenter worden, presenteert Limelight Networks, Inc. vandaag de Advanced Bot Manager, een nieuwe functie voor de Web Application Firewall (WAF) die digitale content beschermt.

Wereldwijd genereren bots meer internetverkeer dan mensen, stelde Mary Meeker dit jaar in een rapport over trends op internet. Meer dan de helft van de bots zijn kwaadaardig en betrokken bij schadelijke activiteiten, zoals zoektochten naar zwakke plekken op websites, fraude, diefstal van bedrijfs- en persoonsgegevens of DDoS-aanvallen. Tegelijkertijd is het internet afhankelijk van goedaardige bots die bijvoorbeeld zoekmachines en digitale assistenten ondersteunen.

SHIFT Communications
Lori Niquette, 617-779-1800