Innovatie en prestaties van Fibocom International Alliance schitteren op MWC2018

MÜNCHEN--()--MWC (Mobile World Congress) 2018, met als thema “Creating a better future”, was in Barcelona een groot succes. Als toonaangevende leverancier van modules en oplossingen liet Fibocom zien wat de kracht is van de Fibocom International Alliance - oftewel FIA - en de innovatieve technologische en applicatiemogelijkheden in verschillende verticale markten.

Fibocom heeft FIA in 2017 opgericht en lanceerde de evenementenreeks “The One”. FIA helpt leveranciers in China de wensen op buitenlandse markten beter te begrijpen en promoot design en producten uit China bij internationale klanten. FIA biedt buitenlandse bedrijven ook een manier om voordelig en snel vermarktbare elektronica, oplossingen en klanten te vinden. Als bruggenbouwer tussen internationale bedrijven en leveranciers uit China creëert FIA een innovatief kanaal waar beide partijen van profiteren. Op MWC2018 leverde FIA bijna honderd types apparaten uit verschillende markten, zoals intelligente machines, slimme betaaltechnologie, telematica, gateways, intelligente deursloten, rookalarmen, slimme meters, vergadersystemen, connected PC’s en applicaties om te delen. Dit jaar staan er meer FIA-evenementen op het programma.

Fibocom
Zoey Zhao, +86-0755-21601098