’s Werelds enige commercieel verkrijgbare, platte, elektronisch aangestuurde satellietontvanger vanaf nu verkrijgbaar in nieuwe, innovatieve vorm

Kymeta stelt van 12 tot 15 maart nieuwe technologie tentoon op SATELLITE 2018, stand 1317, in Washington D.C.

WASHINGTON--()--Na zijn geslaagde commerciële lancering blijft Kymeta – een communicatiebedrijf dat de belofte van wereldwijde, mobiele connectiviteit inlost – de toon zetten in innovatie van satellietcommunicatie. Kymeta heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn Kymeta™ KyWay™ Go beperkt verkrijgbaar. Dit is een draagbare, mobiele SATCOM-terminal. De KyWay Go, die uniek is voor de branche, is een verstevigde, draagbare terminal die in enkele minuten gereed is voor actie.

“Commerciële en publieke klanten hebben veel interesse getoond in een draagbare satellietontvanger van KyWay voor toepassingen bij defensie, in de olie- en gasindustrie en voor noodhulpdiensten”, zei Nathan Kundtz, oprichter, president en CEO van Kymeta. “De platte, elektronisch aangestuurde ontvanger van het type Kymeta KyWay is sinds zijn commerciële lancering geïnstalleerd bij 23 klanten in tien landen en zeven branches. De belangstelling voor KyWay Go is aanzienlijk, en we kijken ernaar uit op SATELLITE 2018 te laten zien waartoe deze terminal in staat is.”

Business Inquiries for Kymeta:
Kymeta Corporation
Lisa Dreher
Director of Marketing
+1 425.658.8724
ldreher@kymetacorp.com
Media Inquiries for Kymeta:
The Summit Group
Amy Oliver
PR/Content Manager
+1 801.990.1185
aoliver@summitslc.com