TIP Trailer Services publiceert jaarrapport 2017

AMSTERDAM--()--TIP Trailer Services publiceert op 9 maart 2018 zijn jaarrapport van 2017. In een brief aan stakeholders besteedde CEO Bob Fast aandacht aan de sterke onderliggende resultaten in opkomende markten, maar ook aan het vijftigjarige jubileum van het bedrijf.

We hadden wederom een jaar waarin we goed presteerden en onze omzet met 19 procent hebben doen toenemen, waarmee we onze doelstelling van 500 miljoen euro hebben behaald. We slaagden erin onze schaalgrootte te benutten om contributiemarge en EBITDA-marge te verbeteren met respectievelijk 3 en 5 procent. Onze operationele winst nam toe met 32 procent. We behouden klanten en blijven nieuwe werven en verbeteren tegelijkertijd onze operationele uitvoering.”

TIP Trailer Services Management B.V.
Kapil Sharma
Treasury and Investor
Relations Director

T +31 20 504 1677
M +31 621 105358
E kapil.sharma@tipeurope.com
W www.tipeurope.com

Release Summary

TIP Trailer Services releases its 2017 annual report

TIP Trailer Services Management B.V.
Kapil Sharma
Treasury and Investor