NTT Electronics bereikt mijlpaal met hoogwaardige DSP voor 64GBaud

Nieuwe highlights:

• Toonzettende, zeer snelle processor versnelt DWDM-capaciteit over glasvezel

YOKOHAMA, Japan--()--NTT Electronics (NEL), leverancier van coherente digitale signaalprocessors (DSP) voor systeem- en modulefabrikanten over de hele wereld, presenteert vandaag zijn DSP voor golflengtemultiplexing in zeer hoge dichtheid binnen optische transportsystemen. De nieuwe DSP ondersteunt flexibele lijncapaciteiten door verscheidene Baud-snelheden en modulatieformats te combineren, variërend van 100Gbps/λ bij 32GBaud QPSK tot het voor de industrie unieke 600Gbps/λ bij 64GBaud 64QAM. Dit maximaliseert de DWDM-capaciteit zonder problemen, van 5Tbbps over tienduizenden kilometers Ultra Long Haul (ULH) tot meer dan 30 Tbps voor een ZR-transmissiebereik van 120 kilometer, maar verdubbelt ook de capaciteit door het gelijktijdige gebruik van C-band en L-band. De zeer snelle en directe coherente verwerking op 64GBaud maakt LH-transport over duizenden kilometers met 200Gbps/λ bij Dual-Polarization (DP) QPSK mogelijke, alsmede Metro-transport over honderden kilometers met 400Gbps/λ bij DP 16QAM of ZR-transport over 120 kilometer met 600Gbps/λ bij DP 64QAM.

NTT Electronics America, Inc.
Atul Srivastava, +1-201-556-1770
Chief Technical Officer
pr@nel-america.com

NTT Electronics America, Inc.
Atul Srivastava, +1-201-556-1770
Chief Technical Officer