ASG Technologies koopt mobiliteitsplatform voor bedrijfsprocessen van Mowbly

Integratie met informatiesystemen van ASG maakt snelle digitale transformatie mogelijk met nieuwe functies voor Business Process Management

iframes are not supported by your browser.

ASG Technologies Acquires Mowbly's Process Mobility Platform (Graphic: Business Wire)

NAPLES, Fla.--()--ASG Technologies , een vertrouwde provider van bewezen oplossingen voor toegang tot, beheer van en controle op informatie bij topbedrijven, heeft Mowbly overgenomen, een innovatief mobiliteitsplatform voor bedrijfsprocessen. De overname verruimt de capaciteiten van ASG op vlak van zakelijk informatiebeheer, dankzij de komst van Business Process Management (BPM)-functies. Dit stelt bedrijven in staat applicaties en processen te ontwikkelen vanuit een flexibel platform met weinig codering dat mobiel voorop stelt.

De verconsumentering van IT schept hooggespannen verwachtingen bij steeds mobieler personeel. IT-gebruikers verwachten nu directe toegang tot informatie, applicaties en processen die het bedrijf verder helpen, ongeacht de plek waar ze werken of het apparaat dat ze gebruiken. IT-organisaties zoeken naar een manier om effectief te werken met zakelijke klanten, zodat ze naadloos en veilig procesgerichte content en applicaties kunnen leveren die overal en altijd bereikbaar zijn.

ASG
Jessica Hohn-Cabana, 508-353-3454