IBC zoekt naar het beste in innovatie

Aanmeldingen voor invloedrijkste awards uit de branche vanaf nu welkom

LONDEN--()--Na naam te hebben gemaakt als invloedrijkste, meest prestigieuze prijzen in de mediabranche, entertainmentindustrie en technologische sector, gaan de IBC Innovation Awards verder met het belichten van de nieuwste ontwikkelingen op vlak van spannende en meeslepende technologie.

“De IBC Innovation Awards zijn de prijzen die iedereen in onze sector wil winnen”, zei Michael Crimp, CEO van IBC. “We zien dat projecten van over de hele wereld meestrijden om de felbegeerde awards, variërend van grote spelers tot veelbelovende nieuwe providers. De kwantiteit en kwaliteit van de inzendingen nemen ieder jaar toe. We weten zeker dat we dit jaar een nog gevarieerder aanbod aan nominaties zullen zien, wat betekent dat juryleden een nog moeilijkere taak krijgen.”

Bubble Communications for IBC
Louise Wells
E: louisew@bubbleagency.com
T: +44 7718 985 252