SailPoint biedt klanten de keuze bij installatie gebruikersbeheer: SaaS, publieke cloud, datacenter of managed service

AUSTIN, Texas & LONDON--()--SailPoint Technologies Holdings, Inc. (NYSE: SAIL), leider in zakelijk gebruikersbeheer, heeft vandaag zijn brede strategie voor productlevering onthuld. De strategie geeft klanten verschillende mogelijkheden voor de installatie van hun platform voor gebruikersbeheer, variërend van: software-as-a-service, in een publieke cloud, in een eigen datacenter tot een managed-serviceprovider. SailPoint is de eerste en enige verkoper die een volledig platform voor gebruikersbeheer aanbiedt, maar klanten gelijktijdig de vrijheid geeft een installatiemogelijkheid te kiezen die het beste aansluit op hun behoeften.

SailPoint Technologies Holdings, Inc.
Jessica Sutera, 978-278-5411
Jessica.Sutera@sailpoint.com

SailPoint Technologies Holdings, Inc.
Jessica Sutera, 978-278-5411
Jessica.Sutera@sailpoint.com