Entersekt lanceert faciliterend product voor digitale betalingen

Voeg nieuwe betaalservices gemakkelijker en sneller  toe aan bank-app met Connekt

LONDEN--()--Entersekt, een vernieuwer van mobiele fintechsystemen, heeft deze week Connekt gelanceerd, een product dat digitale handel faciliteert. Het bedrijf dat bekendstaat om beveiligingssystemen voor mobiele apps en authenticatie, biedt financieel dienstverleners Connekt aan om hen te helpen zich aan te passen aan veranderende marktomstandigheden.

Techreuzen en een groot aantal startups domineren tegenwoordig de digitale betalingsmarkt, waarbij ze hun merk direct voor de consument plaatsen bij het afrekenpunt. Ondertussen dwingen regels als de Europese PSD2 banken derde partijen toegang te verschaffen tot de rekening en bepaalde gegevens van klanten. Concurrenten van alle soorten staan klaar om te profiteren van deze waardevolle informatie, die ze zelf niet bezitten, om consumenten voordelige services aan te bieden.

Om opnieuw aanspraak te maken op deze voorheen onaantastbare positie moeten financieel dienstverleners naar hun bankapps kijken en daarin het beste van digitaal bankieren combineren met de nieuwste ontwikkeling in mobiele betalingen.

Entersekt
Jeanne Maartens, +27 21 815 2800