ACI World maakt vliegvelden met topservice van 2017 bekend

Golf aan nieuwe winnaars wijst op toegenomen concurrentie tussen vliegvelden

Airports Council International (ACI) World announces the airport winners of the prestigious 2017 Airport Service Quality (ASQ) Awards. (Photo: ACI)

MONTREAL--()--Airports Council International (ACI) World maakt de winnaars van de Airport Service Quality (ASQ) Awards 2017 bekend.

Dit jaar won een ongeƫvenaard aantal van zestien vliegvelden de prijs voor het eerst. Ze legden topspelers uit hun klasse het vuur aan de schenen met klantenservice van torenhoge kwaliteit. Dit fenomeen laat de toegenomen concurrentie binnen de luchtvaartbranche zien, waar doorlopende verbeteringen aan service van groot belang zijn voor de uiteindelijke resultaten.

Luchthavens die de prijs voor het eerst hebben gewonnen zijn: Roma Fiumicino (FCO,) Newcastle (NCL), Athene (ATH), Zagreb (ZAG), Bandung (BDO), Indore (IDR), Ahmedabad (AMD), Casablanca (CMN), George (GRJ), Toronto Pearson (YYZ), San Jose (SJC), Cleveland (CLE), Los Cabos (SJD), Belo Horizonte (CNF) en Medina (MED).

Hicham Ayoun
Manager, Communications