Spannende events op CHINAPLAS 2018

Derde Industry 4.0 Conference, Tech Talk, Medical Plastics Connect, CMF Inspiration for Design x Innovation

SHANGHAI--()--De ontwikkeling van plastic- en rubbertechnologie is met tijgersprongen vooruitgegaan. CHINAPLAS, een grote vakbeurs, biedt een technologisch georiënteerd, internationaal platform voor die sectoren. Het evenement bestaat niet alleen uit een expo met vierduizend hoog aangeschreven deelnemers CHINAPLAS 2018, maar ook uit spannende evenementen van organisator Adsale Exhibition Services Ltd. Dit zijn “3rd Industry 4.0 Conference”, “Tech Talk”, “Medical Plastics Connect” en “CMF Inspiration for Design x Innovation”. Experts uit alle delen van de wereld komen in april te Shanghai bijeen om hun visie op markttrends te delen en innovatieve technologie onder de aandacht te brengen.

Stella Yuen
Chinaplas.PR@adsale.com.hk