Union Acquisition Corp. rondt primaire emissie af, inclusief overtoewijzingsoptie

NEW YORK--()--Union Acquisition Corp. (NYSE: LTN.U) (the “Company”) heeft vandaag de sluiting aangekondigd van zijn primaire emissie van 11.500.000 eenheden voor 10,00 dollar per eenheid, inclusief de overtoewijzingsoptie van 1.500.000 eenheden. Iedere eenheid bestaat uit een gewoon aandeel van het bedrijf, het recht op een tiende van een gewoon aandeel na de voltrekking van een initiële samenvoeging van het bedrijf en een aflosbare garantie op de aankoop van een gewoon aandeel voor 11,50 dollar per aandeel. De eenheden staan genoteerde aan de New York Stock Exchange en zijn verhandelbaar onder het tickersymbool LTN.U. Nadat de effecten waaruit de eenheden bestaan apart worden verhandeld, krijgen de gewone aandelen, rechten en garanties naar verwachting de respectievelijke tickersymbolen “LTN”, “LTN RT” en “LTN WS” aan de NYSE.

Union Acquisition Corp.
Kyle P. Bransfield, 212-981-0630