Wipro breidt Live Workspace™ uit voor ondersteuning Apple®

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend internationaal bedrijf in technologisch consult en zakelijke dienstverlening, heeft vandaag bekendgemaakt zijn suite Live Workspace™ uit te breiden, waardoor ondernemingen kunnen beschikken over een digitale werkplaats die altijd, overal en op ieder apparaat toegankelijk is. Dit stelt bedrijven in staat hun werknemers meer keuze te geven tussen tools die hun productiviteit, creativiteit en samenwerking bevorderen.

De uitgebreide capaciteiten van Wipro’s Live Workspace™ geven bedrijven de mogelijkheid een keuzeprogramma te ontwikkelen en te installeren dat apparatuur van Apple incorporeert in de IT-infrastructuur van een bedrijf – een eis die steeds vaker klinkt, omdat bedrijven hun werknemers vaker de mogelijkheid geven Apple-apparaten te gebruiken.

Wipro Limited
Purnima Burman