Wipro koopt minderheidsbelang in Denim Group, een toonaangevende systeemleverancier voor beveiliging van apps

Bedrijven bieden een volledig productportfolio van managed en professionele diensten voor beveiliging van applicaties

BANGALORE, India & SAN ANTONIO--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend internationaal bedrijf in technologisch consult en zakelijke dienstverlening, en Denim Group, een onafhankelijk bedrijf in beveiliging van applicaties, hebben vandaag bekendgemaakt dat Wipro een aanzienlijk minderheidsbelang in het Amerikaanse bedrijf heeft verworven.

Deze samenwerking brengt de sterke capaciteiten van Wipro in digitale transformaties en cyberveiligheid samen met de services die Denim Group levert voor app-beveiliging, assessments en implementatie, zoals de opleiding DevSecOps voor veilige ontwikkeling.

Denim Group Media Contact:
LaunchTech Communications
Kate Davis, +1-410-698-5211
kate@golaunchtech.com
Wipro Media Contact:
Wipro Limited
Purnima Burman
purnima.burman@wipro.com

Denim Group Media Contact:
LaunchTech Communications
Kate Davis, +1-410-698-5211