PANDORA werkt samen met Quintiq aan implementatie van systeem voor productieplanning

PANDORA Partners with Quintiq for Implementation of a Production Planning Solution (Photo: Business Wire)

‘S-HERTOGENBOSCH, Nederland--()--Quintiq, een dochterondermening van Dassault Systèmes en internationaal leider in planning en optimalisatiesoftware, maakt vandaag bekend dat haar software wordt ingezet om de capaciteit van PANDORA te vergroten. PANDORA, in termen van productievolume ‘s werelds grootste sieradenmaker, wil in 2019 haar productiecapaciteit van 2015 hebben verdubbeld. Zodoende kan het bedrijf voldoen aan de toenemende vraag vanuit 7800 verkooppunten in meer dan honderd landen waar haar sieraden worden verkocht.

PANDORA gebruikt Quintiq voor de tactische en operationele productieplanning in drie werkplaatsen in Thailand, alwaar in 2017 meer dan 95 procent van alle sieraden van het bedrijf werden gemaakt. Quintiq stelt PANDORA in staat de productieplanning te optimaliseren, hetgeen van cruciaal belang is om de huidige en toekomstige productiecapaciteit beter te benutten, en de productiviteit te vergroten.

North America Enquiries
Caitlin Noah
Quintiq
caitlin.noah@3ds.com